TRACKEO Properties – kolejne innowacyjne narzędzie w centrach handlowych portfolio Apsys Polska

Posnania fot Apsys Polska
Dane to jeden z podstawowych zasobów współczesnej gospodarki. Ekonomiści przydają im takie znaczenie, jakie jeszcze do niedawna miały węgiel, stal czy ropa naftowa. Umiejętność czerpania wartości z gigabajtów danych – ich pozyskiwanie i szybka analiza – pozwala na budowanie przewagi konkurencyjnej w niemal wszystkich sektorach gospodarki, również na rynku nieruchomości komercyjnych, pozwalając przede wszystkim optymalizować procesy (decyzyjne, kosztowe, techniczne) i w efekcie zwiększać efektywność działania. 

Z potrzeby wydajniejszej i szybszej analizy danych pozyskiwanych w centrach handlowych oraz raportowania ich w przejrzysty, zrozumiały sposób zrodziło się Trackeo Properties – innowacyjne narzędzie opracowane przez start-up Trackeo Sp. z o.o. w ścisłym partnerstwie z Apsys Polska. Platforma Trackeo wspiera zarządzanie w zakresie analizowania obrotów, mierzenia frekwencji czy nowoczesnego sporządzania raportów, wykorzystując sztuczną inteligencję, big data oraz rozwiązania Internet of Things (IoT). To pierwsze na rynku narzędzie, które w tak kompleksowy sposób wychodzi naprzeciw potrzebom wynajmujących i najemców, umożliwiając zestawianie i szybką analizę różnorodnych danych, w tym porównywanie danych z różnych okresów i generowanie obszernych raportów niemal jednym kliknięciem, znacznie skracając czas niezbędny na pozyskiwanie i analizę informacji pochodzących z wielu różnych źródeł. System jest wdrażany we wszystkich 30 obiektach handlowych zarządzanych przez Apsys Polska.

– Rozwiązanie, które zaadaptowaliśmy w centrach handlowych zarządzanych przez Apsys Polska, stanowi odpowiedź na coraz większe znaczenie bieżącej analizy danych w nowoczesnym zarządzaniu obiektami handlowymi oraz sprawną komunikację między wynajmującym, zarządcą i wynajmującymi.  Trackeo Properties to nowoczesna platforma analityczna pozwalająca nam i naszym klientom w zaawansowany sposób przetwarzać informacje, które będą służyć m.in. do prognozowania popytu i rentowności obiektów, planowania działań, prowadzenia kampanii marketingowych w oparciu o szczegółowe dane m.in. dotyczące odwiedzalności, a także monitorować pracę obiektów oraz wzmocnić współpracę z najemcami mówi Ewa Flader, dyrektorka regionalna Apsys Polska. 

Trzy moduły – wiele możliwości

Jako partner merytoryczny firmy Trackeo, Apsys Polska jako pierwsza firma w Polsce zyskał dostęp do nowej technologii oraz infrastruktury systemu i jest obecnie wyłącznym użytkownikiem 3 funkcjonalnych modułów platformy, opracowanych specjalnie na potrzeby obiektów handlowych.

Partnerska współpraca z firmą Apsys Polska to ważny krok w procesie cyfryzacji i wykorzystywania zaawansowanych technologii w centrach handlowych. Za intuicyjnym z punktu widzenia użytkownika interfejsem Trackeo Properties stoją nowoczesne rozwiązania m.in. business intelligence, sztucznej inteligencji czy chmury obliczeniowej, które zostały zastosowane we wszystkich modułach narzędzia. Wdrażanie platformy w kilkudziesięciu obiektach handlowych zarządzanych przez naszego partnera z pewnością już w najbliższej przyszłości przyniesie mierzalne efekty w postaci optymalizacji codziennych procesów zachodzących w centrach handlowych oraz podniesienia standardów w obszarach komunikacji, raportowania, analizy ruchu i wielu innychmówi Bartosz Krzeszowski, dyrektor ds. technologii Trackeo.

Pierwszy moduł Trackeo Properties umożliwia gromadzenie i analizę danych o obrotach oraz zawiera zestaw praktycznych funkcji wspierających ten proces, takich jak wprowadzanie obrotów przez najemców i zarządzanie nimi przez menedżera centrum lub firmę zarządzającą, raporty powiązane ze zbieranymi danymi. Kolejny to moduł Komunikacji z wynajmującym, który daje możliwość generowania różnego rodzaju raportów, zestawiających różnorodne dane z wybranych okresów zarówno przez zarządcę, jak i przez właściciela oraz gwarantuje bezpieczną wymianę informacji czy dokumentów. Trzecim elementem systemu jest Komunikacja z najemcami, która umożliwia najemcom i zarządcy szybki, efektywny kontakt w sprawach związanych z bieżącym funkcjonowaniem centrum handlowego. Moduł ten posiada m.in. opcję realizacji wszystkich awizacji w formie cyfrowej i wykonywania zdalnie innych procesów administracyjnych. W platformie przewidziano również raportowanie ruchu na parkingach oraz mierzenie wskaźnika footfall. Moduł ten jest jednocześnie funkcjonalną platformą wymiany informacji między samymi najemcami.

Każdą z funkcjonalności można odnaleźć osobno w dostępnych już na rynku aplikacjach, ale siłą platformy Trackeo jest jej kompleksowość – różnorodne działania użytkownik wykonuje w jednym miejscu. Dążymy do tego, by wszystkie raporty dotyczące pracy obiektów były opracowywane i eksportowane w tym systemie. Podniesie to znacznie skuteczność analiz pozyskiwanych danych i, co za tym idzie, umożliwi podejmowanie szybkich i trafnych decyzji dotyczących funkcjonowania obiektów handlowych mówi Piotr Muszyński, dyrektor IT w Apsys Polska.

Szybko, intuicyjnie i rozwojowo

Obok funkcjonalności i elastyczności, Trackeo Properties ma jeszcze jedną zaletę – jest nią łatwość obsługi narzędzia przez wszystkich partnerów: właścicieli, zarządcę i najemców obiektów. Twórcy położyli nacisk na intuicyjność obsługi, ukierunkowanie systemu na konkretne działania oraz ograniczenie do minimum akcji, które należy wykonać, aby skorzystać z funkcji platformy. Trackeo Properties rozwija się wraz rosnącymi potrzebami jego użytkowników – docelowo dostępna będzie także wersja systemu w aplikacji mobilnej.

– Apsys Polska jako partner Trackeo ma otwartą drogę do rozbudowywania funkcjonalności platformy o kolejne moduły, dashboardy czy inne rozwiązania projektowane specjalnie na nasze zamówienie. Dzięki temu modelowi współpracy platforma jest szyta na miarę. Cały czas współpracujemy z Trackeo w celu dalszego rozwijania systemu i wprowadzania kolejnych funkcji czy tworzenia indywidualnych rozwiązań dla naszych klientów. To kompleksowe i perspektywiczne narzędzie, które będzie się rozwijać wraz z naszymi potrzebami – podsumowuje Piotr Muszyński.

Zobacz także: Kaufland głównym operatorem spożywczym w nowym Forcie Wola

1 KOMENTARZ

Comments are closed.