Projektując VIBE’a myśleliśmy o symbolicznym odniesieniu się do ciekawej, a powszechnie nieznanej przeszłości tego miejsca. Architektura wnętrz i wygląd elewacji powstawały również z udziałem agencji kreatywnej i Wojciecha Urbańskiego, którzy zainspirowali nas swoim pomysłem na identyfikację dźwiękową i wizualną. Dzięki temu uzyskaliśmy projekt nowoczesny, a zarazem lokalny w swym charakterze – mówi Jarosław Zagórski, dyrektor zarządzający Ghelamco Poland. – Z niecierpliwością wyczekujemy otwarcia budynku dla pierwszych najemców, z którymi już podpisaliśmy umowy. Zainteresowanie inwestycją jest duże, ponieważ to projekt wyjątkowy. Jako pierwszy biurowiec w Polsce otrzyma własną audiosferę rezonującą w jego wnętrzach, nadającą mu unikalny i osobliwy charakter. VIBE przyciąga też centralną, znakomicie skomunikowaną lokalizacją oraz najwyższym komfortem użytkowania, dzięki wykorzystaniu inteligentnych i zielonych rozwiązań zgodnych z wymogami ESG. Wierzymy, że będzie idealnym miejscem pracy.
Zobacz także: Realizacja przełomowej inwestycji PUM