Nhood z nowym globalnym działem Brand Marketing & Communications
Agnieszka Gutowska nominowana na stanowisko
Head of Brand Marketing & Communication w Polsce
Nhood świadczący kompleksowe usługi dla branży nieruchomości wprowadza nową globalną strukturę w zespole brand marketingu i komunikacji. Na czele nowego działu Brand Marketing & Communication stoi Audrey Delavault, Global Head of Brand Marketing & Communication, która kieruje zespołem ekspertów w 11 krajach. W Nhood Services Poland na stanowisko Head of Brand Marketing & Communication została w maju powołana Agnieszka Gutowska.
Agnieszka Gutowska, Head of Brand Marketing & Communication odpowiada za kształtowanie wizerunku marki w Polsce z uwzględnieniem kompetencji trzech linii biznesowych Property & Asset Services (PAS), Development (DEV) oraz Resources, Fund & Investment (RFI). Do obowiązków Agnieszki Gutowskiej należy m.in. udział w opracowywaniu globalnej strategii marketingowej marki, opracowanie strategii i planu budżetowego dostosowanego do polskiego rynku, zarządzanie wielofunkcyjnymi projektami z zakresu Brand Marketing, opracowanie skutecznego planu komunikacji cyfrowej oraz PR, a także planowanie wydarzeń B2B oraz ścisła współpraca z zespołami zajmującymi się marketingiem, HR oraz ESG, DATA oraz Business Development.
Agnieszka Gutowska jako członek międzynarodowego zespołu Synergia ESG otrzymała rolę Leader ESG Communication, w ramach której działa na rzecz globalnej komunikacji strategii ESG Nhood.
– Bardzo się cieszę, że w mojej pracy będę realizować zadania związane z budową marki Nhood i wzmocnieniem jej tożsamości oraz wyrażonej w claimie wizji tworzenia lepszych miejsc (Des lieux en mieux). Nhood stale rozwija się, tworzy nowe unikatowe inwestycje, jak Wilanów Park oraz Projekt Góraszka, które wpisują się w powyższe założenia i realizują strategię potrójnego pozytywnego wpływu People, Planet, Profit. Nowa rola pozwoli mi połączyć moje doświadczenie w ESG z zawodową pasją do brandingu i komunikacji. Pracuję z utalentowanym, wszechstronnym zespołem, co z pewnością przełoży się na nowe pomysły, które pozwolą nam wspólnie zrealizować globalną wizję – podkreśla Agnieszka Gutowska, Head of Brand Marketing & Communication Poland.
Sylwetka Agnieszki Gutowskiej
Agnieszka Gutowska od 5 lat kieruje pracą zespołu marketingu Nhood Services Poland, a wcześniej przez 4 lata pełniła funkcję dyrektor marketingu Ceetrus Polska. Odpowiada za kompleksową realizację strategii komunikacyjnej marki Nhood oraz strategii marketingowej dla 24 obiektów handlowych w całej Polsce. Wśród jej kompetencji są również tworzenie, wdrożenie i realizacja strategii zrównoważonego rozwoju oraz jej raportowanie. Współtworzyła marki Nhood i Ceetrus i kierowała zespołem odpowiedzialnym za ich wprowadzenie na polski rynek. Opracowała założenia strategii marketingu i komunikacji dla nowych inwestycji Wilanów Park oraz Projekt Góraszka. Wprowadzała również na polski rynek znak jakości Oshoping i opracowywała stardardy brangingu z jego wykorzystaniem dla 8 obiektów handlowych w całej Polsce. Z jej inicjatywy w 2023 roku powstał pierwszy w historii międzynarodowej firmy Nhood raport zrównoważonego rozwoju według standardu GRI i dotyczył on działań w Polsce.
Agnieszka Gutowska jest członkiem międzynarodowych grup Nhood „Vision in Action” oraz Synergia ESG.
W swojej pracy Agnieszka Gutowska osiąga liczne sukcesy, a jej działania w zakresie zrównoważonego rozwoju zostały docenione wyróżnieniem w konkursie CSR Poland Awards 2024 w kategorii CSR Leader. CSR Poland Awards 2024 jest drugą edycją inicjatywy, która ma na celu docenienie najlepszych projektów firm i korporacji z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, a także liderów działań CSR w przedsiębiorstwach. Agnieszka Gutowska otrzymała wyróżnienie w kategorii CSR Leader jako osoba, która efektywnie realizuje projekty CSR w firmach i motywuje do działania innych.
Kompetencje nowego globalnego działu Nhood
Nowy dział Brand Marketing & Communication Nhood został stworzony w celu wsparcia, za pomocą międzynarodowej strategii, wszystkich obszarów biznesowych firmy, a także realizowanych przez nią projektów. Poprzez wykorzystanie synergii pomiędzy 11 krajami, w których jest obecny Nhood, eksperci działu Brand Marketing & Communication chcą pozycjonować firmę jako wiodącego gracza na rynku nieruchomości B2B.
Na czele nowego globalnego działu Brand Marketing & Communication Nhood stoi Audrey Delavault, Global Head of Brand Marketing & Communication. Towarzyszą jej Deborah Linet, Head of Brand & Image i Boris Toulemonde, Head of Brand Development, którzy są odpowiedzialni za rozwój marki na całym świecie, wraz z Valérie Chupin, Head of Ecosystem Communication & Relation.
DODATKOWE INFORMACJE
O Nhood Services Poland:
Nhood Services Poland świadczy kompleksowe usługi dla branży nieruchomości komercyjnych, by wspierać działalność swoich klientów i kreować przestrzenie tętniące życiem. Portfolio usług firmy, w ramach linii biznesowych Property & Asset Services (PAS), Development (DEV) oraz Resources, Fund & Investment (RFI), obejmuje m.in. zarządzanie obiektami handlowymi, wynajem powierzchni handlowej, rozwój nieruchomości, asset management, marketing, ESG, sprzedaż terenów pod inwestycje. Spółka kompleksowo zarządza 25 centrami i galeriami handlowymi o łącznej powierzchni blisko 700 tys. mkw. Jako komercjalizator reprezentuje 54 centra handlowe, w tym Blue City w Warszawie, 28 obiektów handlowych Auchan. Zespół Nhood Services Poland tworzy innowacyjne wielofunkcyjne projekty o wyjątkowej skali, licznych funkcjach i zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Są to przestrzenie przyjazne lokalnym społecznościom i dopasowane do istniejącej tkanki miejskiej. Firma podejmuje się także innych ambitnych projektów deweloperskich i obsługuje transakcje sprzedaży terenów inwestycyjnych Ceetrus Polska o powierzchni 160 ha, oferując klientom nowe możliwości biznesowe.
Więcej informacji na https://nhood.pl oraz https://www.linkedin.com/company/nhoodservicespoland