Kaufland głównym operatorem spożywczym w nowym Forcie Wola

Kaufland

Mayland – deweloper i zarządca dużych obiektów handlowych w Polsce przyspiesza prace nad komercjalizacją Fortu Wola przed planowanym na 2022 r. otwarciem zmodernizowanego centrum handlowego. Głównym operatorem spożywczym obiektu zostanie Kaufland, który na powierzchni handlowej wynoszącej ponad 3 tys. m2, zapewni klientom centrum dostęp do kilkunastu tysięcy produktów spożywczych oraz artykułów codziennego użytku. To pierwszy obiekt tej marki w galeriach zarządzanych przez Mayland Real Estate. Sklep Kauflandu w Forcie Wola będzie 8 obiektem sieci w Warszawie.

– W komercjalizacji Fortu Wola mocny nacisk kładziemy na segment produktów spożywczych. Kaufland świetnie wpisuje się nie tylko w te oczekiwania, ale również w realizowaną przez nas w Forcie Wola filozofię convenience. Wielkość sklepu jest idealna dla „Nowego Fortu Wola”, pozwoli nam na zagospodarowanie pozostałej powierzchni na inne branże jak np. wyposażenie domu, sport rozrywka. Dodatkowo stale powiększający się cachment, zamknięcie konkurencyjnych obiektów na ul. Połczyńskiej pomaga naszej inwestycji – mówi Grzegorz Latała, dyrektor ds. komercjalizacji i członek zarządu Mayland Real Estate, dewelopera będącego właścicielem obiektu.

Otwarcie Fortu Wola już w 2022 r.

Obecnie w Nowym Forcie Wola trwają intensywne prace modernizacyjne związane z przekształceniem istniejącego centrum handlowego I generacji w wygodne miejsce codziennych zakupów. Właściciel obiektu – firma Mayland Real Estate zakłada, że będzie to centrum przede wszystkim dla klientów z najbliższej okolicy, co jest związane z bardzo duzym potencjałem centrum w tzw. „strefie 5 minut”. Otwarcie inwestycji planowane jest w 2022 r.

– Podczas prac związanych z modernizacją i komercjalizacją obiektu szczególny nacisk kładziemy na najnowsze trendy w branży. Dużo uwagi poświęcamy komfortowit kupujących, a oferta handlowa ma być silnie reprezentowana oprócz artykułów spożywczych przez segmenty artykułów gospodarstwa domowego, usług i fashion. Zajmą one ponad 60 proc. z 23 tys. m2 GLA naszego obiektu – dodaje Grzegorz Latała.

Dzielnica o ogromnym potencjale

Fort Wola położony jest w najdynamiczniej rozwijającej się dzielnicy biznesowej w Polsce. W wolskich biurowcach pracuje dziś blisko 60 tys. osób, a w ciągu najbliższych 5 lat ich liczba ma się podwoić. Dodatkowo jak magnes działała II linia metra, która przyczyniła się do intensywnego rozwoju zabudowy mieszkaniowej. To oczywisty handicap dla placówek handlowych, w tym dla hipermarketów średniej wielkości. Atutem centrum będzie również dogodne położenie w pobliżu trasy S8.

Stawiamy na różnorodną ofertę, co spotkało się z bardzo duzym zainteresowaniem potencjalnych najemców. Lokale w nowym Forcie Wola, zostały zaplanowane tak, aby zapewnić przestrzeń zarówno markom, które potrzebują większych powierzchni, jak i małym, lokalnym firmom – podsumowuje Latała.

Wszyscy chcą wrócić do normalności

Według danych PRCH Daily Footfall Index, w czerwcu galerie handlowe odwiedziło o 5 proc. klientów więcej niż w maju, co daje najlepszy wynik odwiedzalności od początku roku. W czerwcu Wyniosła ona 81 proc. w porównaniu z danymi  za czerwiec 2019 roku. Jednocześnie było to 112 proc. wyniku zanotowanego w analogicznym okresie roku 2020. Dane mogą sugerować, że następuje szybki powrót klientów do stacjonarnych zakupów, co powinno się przełożyć na stabilizację sytuacji w całej branży. Jak podkreślają specjaliści – średniej wielkości centra handlowe, a takim będzie Nowy Fort Wola, mają obecnie znacznie większy potencjał w porównaniu z dużymi obiektami, które najmocniej ucierpiały podczas pandemii.

Zobacz także: W warszawskim Klifie już działa EUROSPAR – Rebranding sieci Piotr i Paweł zakończony

***

Mayland jest wiodącym deweloperem i zarządcą dużych obiektów handlowych w Polsce. Firma działa na polskim rynku od 1995 r. jako spółka Grupy Casino. Mayland oddał do użytku nowoczesne centra handlowe: Karolinkę w Opolu, Pogorię w Dąbrowie Górniczej, Jantar w Słupsku oraz Rivierę w Gdyni i Serenadę w Krakowie. Spółka zarządza obiektami handlowymi i posiada znaczący portfel projektów, również mieszkaniowych, w całym kraju.

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów, która oferuje produkty spożywcze oraz artykuły codziennego użytku. W Niemczech, Polsce, Czechach, na Słowacji, w Chorwacji, Rumunii, Bułgarii i Mołdawii Kaufland posiada w sumie ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 tys. pracowników. W Polsce sieć ma obecnie ponad 220 marketów i jest pracodawcą dla ok. 14 tys. osób. Sklepy Kaufland w Polsce to obiekty handlowe o średniej powierzchni sprzedaży wynoszącej ponad 2600 metrów kwadratowych, z niedużym pasażem handlowym, gdzie konsumenci mogą skorzystać z różnorodnej oferty handlowej i usługowej najemców, wśród nich, w zależności od lokalizacji – z salonów optycznych, fryzjerów, sklepów mięsnych, piekarni, itp. Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych, w tym owoców i warzyw, a także mięsa, wędlin czy serów dostępnych w ladzie z obsługą.

1 KOMENTARZ

Comments are closed.