Nadchodząca jesień obfituje w wydarzenia branży retail. Targi, spotkania, konferencje, co prawda wszystkie w reżimie sanitarnym, jednak długo wyczekiwane. ROS Retail Outlet Shopping w Polsce będzie prezentował się podczas wrześniowego forum SCF CEE 2020.
Coraz silniejsza rozpoznawalność centrów Designer Outlet w Polsce, a co za tym idzie, również umacniająca się pozycja ROS Retail Outlet Shopping budzi zainteresowanie szerokiego grona marek modowych, w tym tych z segmentu premium.
Wzorem zachodnich outletów, gdzie swoje salony mają m.in. największe domy mody, także tu w Polsce coraz więcej marek premium, ale też mass marketowych, poszukuje takiego kanału sprzedaży. Wiele zapytań o współpracę kierowanych jest właśnie do centrów zarządzanych przez ROS. Tak duże zainteresowanie lokalami, oraz rosnące oczekiwania klientów, którzy szukają nowości i coraz szerszej oferty, zdecydowało o poszerzeniu portfolio oraz podjęciu prac nad rozbudową wybranych obiektów zarówno w Polsce jak i za granicą. Jako pierwszy nową część handlową zyska Designer Outlet Warszawa. Dodatkowo zmienia się też infrastruktura towarzysząca, powstaje wielopoziomowy garaż i przearanżowana strefa restauracyjna. W Polsce powstanie także zupełnie nowy projekt – Designer Outlet Kraków.
W ostatnim czasie wszystkie trzy centra Designer Outlet Gdańsk, Sosnowiec i Warszawa powitały nowych najemców. Wyniki szybko wyrównują się do tych sprzed lockdownu i osiągają zadowalające poziomy.
O tym wszystkim będzie można porozmawiać podczas zbliżających się targów Shopping Center Forum, które odbędą się w dniach 15-16 września w Warszawie (stoisko 2.5).
Dorocznie organizowane spotkania Shopping Center Forum, to nie tylko targi, jak zaznacza organizator, to miejsce wymiany doświadczeń, wiedzy i nowinek z coraz większej i silniejszej branży retail. To znana i doceniana platforma do merytorycznych dyskusji i analiz rynku. Szczególnie tegoroczna edycja zapowiada się ciekawie z uwagi na działania podejmowane podczas i po pandemii, która dla całej branży stała się nowym, nieznanym wyzwaniem.
ROS Retail Outlet Shopping
ROS Retail Outlet Shopping z siedzibą w Wiedniu i partnerami w Polsce, we Włoszech oraz Francji, zajmuje się niezależnym doradztwem na rynku nieruchomości dla handlu detalicznego oraz zarządza centrami handlowymi. Specjalizuje się
w zarządzaniu siecią Designer Outlet oraz innowacyjnymi konceptami handlowymi w Europie. Założyciele, Thomas Reichenauer i Gerhard Graf, będąc uznanymi specjalistami w branży posiadają wieloletnie doświadczenie na europejskim rynku outletów. ROS Retail Outlet Shopping obejmuje swoim działaniem wszystkie etapy projektu, od znalezienia odpowiedniej lokalizacji do ukształtowania i rozwoju wszystkich aspektów zarządzania operacyjnego. Zrównoważony rozwój jest wspierany przez partnerską współpracę z markami, wysoką jakość zarządzania sprzedażą i standardów obsługi klienta, a także innowacyjne podejście marketingowe zapewniane przez profesjonalny zespół zarządzający. Portfolio ROS Retail Outlet Shopping obejmuje: Designer Outlet Soltau, City Outlet Geislingen, Brugnato 5Terre Outlet Village, Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec, Premier Outlet Budapest, Designer Outlet Algarve, Designer Outlet Croatia, La Galleria Parma i przyszłe inwestycje w Europie. Centra outletowe Designer Outlet obecne są w Polsce w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje unikalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium. Szeroka oferta daje niepowtarzalną okazję do nabycia najwyższej jakości produktów w cenach zawsze 30-70% niższych od cen regularnych. W ofercie centrów możemy znaleźć m.in. marki: Armani, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger i wiele więcej.
Więcej publikacji na temat centów handlowych tutaj.