Pasaż Grunwaldzki pierwszym centrum handlowym z Drogerią Natura w nowym eko koncepcie

1
32
Pasaż Grunwaldzki

W należącym do EPP Pasażu Grunwaldzkim sieć Drogerie Natura otworzyła swój flagowy sklep po modernizacji wnętrza. Lokal o powierzchni 203 mkw. jako pierwszy został dostosowany do nowego konceptu marki i zyskał jeszcze bardziej zieloną i nowoczesną oprawę dla bogatej oferty kosmetyków naturalnych.

Zgodna z proekologicznymi trendami – bliższa naturze, zielona i innowacyjna – otwarta po modernizacji flagowa lokalizacja jednej z największych na polskim rynku sieci drogeryjnych to zupełnie nowa odsłona znanego klientom Pasażu Grunwaldzkiego najemcy. Klient salonu Drogerii Natura poczuje się tu swobodnie i komfortowo – przy modernizacji postawiono nacisk na ekologię, dlatego we wnętrzu dominuje wykończenie w tonach klonowego drewna i kojarząca się z naturą kolorystyka bieli i antracytu. Nawiązujące do przyrody elementy z wizualizacją drzewa i soczystej zieleni już od wejścia przyciągają wzrok i zachęcają do przyjrzenia się zawartości wyspy, na której zlokalizowane zostały kosmetyki naturalne.

Dodatkowo, dzięki zainstalowaniu ekranu dotykowego na realistycznej ścianie z liści, klienci mają też dostęp do pełnej oferty handlowej sieci. W ten sposób drogeria ułatwia zapoznanie się z aktualną propozycją internetową i zamówienie produktów, m.in. z odbiorem własnym we wrocławskiej lokalizacji.

Zobacz także: Galeria Bronowice laureatem plebiscytu „Miejsce Przyjazne Rodzinom z Dziećmi”

– Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić najemcom jak najlepsze warunki do dalszego wzrostu w zmieniającym się otoczeniu rynkowym, dlatego jest nam niezwykle miło, że sieć Drogerie Natura, która jest najemcą Pasażu Grunwaldzkiego od 2016 roku, wybrała właśnie nasze wrocławskie centrum na realizację swojego nowego konceptu. W EPP bardzo uważnie śledzimy trendy i cieszymy się, że w naszych centrach jest coraz bardziej zielono, co jeszcze lepiej odpowiada na potrzeby coraz bardziej świadomych ekologicznie klientów – mówi Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP.

– Nowa odsłona drogerii to wyjątkowe połączenie dwóch tematów, które są bliskie Pasażowi Grunwaldzkiemu – pozytywnego podejścia do ekologii i łączenia świata online z offline. Liczymy na to, że nasi klienci docenią nie tylko bogatą ofertę kosmetyków w pięknej oprawie, ale również rozwiązania ułatwiające zakupy, takie jak np. model click&collect. To duża wygoda dla klientów, którzy podczas odbioru zamówień chętnie wybierają też dodatkowe produkty – dodaje Paulina Stach, dyrektor Pasażu Grunwaldzkiego.

Zlokalizowany w samym sercu Wrocławia Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Kompleksową ofertę centrum tworzy blisko 200 punktów handlowych, usługowych oraz restauracyjnych. Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym parkingu.

EPP

 

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 32 projekty (25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania)
o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stop zwrotów dla swoich udziałowców poprzez dostarczanie konsumentom unikalnych doświadczeń zakupowych, a najemcom atrakcyjnej powierzchni i innowacyjnych rozwiązań, które pomagają rozwijać ich biznes. Spółka, która działa według formuły REIT, notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE)
w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF). Więcej informacji jest dostępnych na www.epp-poland.com.

 

1 KOMENTARZ

Comments are closed.