VIVO! Stalowa Wola poszerzyło ofertę modową o kolejnego najemcę. Swój lokal otworzyła tu w ostatnim czasie marka Pit Bull West Coast, oferująca swoim klientom odzież uliczną i sportową. Salon zajmuje powierzchnię 76,5 m kw.
Od 1989 roku marka Pit Bull West Coast tworzy kolekcje odzieży dla sportowców i do codziennego użytku. Co ciekawe Pit Bull jest także oficjalnym partnerem organizacji KSW promującej sztuki walki, cyklicznego biegu z przeszkodami Runmageddon, a także Krajowej Ligi Zapaśniczej. W ofercie salonu znajdującego się na terenie VIVO! Stalowa Wola znajdują się m.in.: sportowe kurtki i ciepłe czapki, komfortowe bluzy, legginsy, t-shirty z oryginalnymi nadrukami czy spodenki. Dodatkowo miłośnicy sportu mogą liczyć na akcesoria wspierające aktywny tryb życia.
Szeroki asortyment salonu przygotowany został dla tych wszystkich, którzy poszukują wysokiej jakości produktów w dobrej cenie i chcą się czuć komfortowo nawet podczas najbardziej wymagających treningów. Kolekcje odzieżowe sygnowane marką Pit Bull West Coast są odpowiedzią na rosnące potrzeby klientów i coraz szybsze tempo życia. Charakteryzuje je oryginalność, komfort noszenia, szeroki wybór fasonów oraz niepowtarzalne wzornictwo.
– Cieszymy się, że kolejny najemca zdecydował się otworzyć swój salon na terenie VIVO! Stalowa Wola. Tym bardziej, że aktualnie wzmocnieniu uległa oferta modowa, której różnorodność stale dostosowujemy do zmieniających się oczekiwań konsumentów. W dobie pandemii jest to szczególnie pozytywna informacja, która pozwala nam patrzeć w przyszłość z nieukrywanym optymizmem – mówi Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, Immofinanz.
Serdecznie zapraszamy!
Zobacz także: Łuków i Władysławowo: Trei otwiera kolejne dwa parki handlowe w Polsce
*********
VIVO! Stalowa Wola to jednokondygnacyjne centrum handlowe, położone w dzielnicy Poręby – najliczniej zamieszkanej części Stalowej Woli. Obiekt jest doskonale skomunikowany z miastem – dzięki dostępnej komunikacji publicznej, czy też z innymi miejscowościami, dzięki przebiegającej obok, drodze krajowej 77, w stronę Sandomierza i Rzeszowa. Dla odwiedzających dostępnych jest 1000 miejsc parkingowych rozlokowanych bezpośrednio przed wejściem do centrum handlowego. Udostępnienie rozległego parkingu było kluczowe, gdyż VIVO! posiada zasięg na poziomie 400 000 potencjalnych klientów, którzy są w stanie dotrzeć do obiektu w czasie 30-40 minut, w tym z 50 000 Tarnobrzegu czy 25 000 Sandomierza. Doskonale zbilansowany mix najemców VIVO! Stalowa Wola rozlokowany jest na 23 000 m kw. powierzchni i obejmuje m.in. kino Helios, Intermarche, Deichmann, H&M, Martes Sport, Decathlon, Media Expert, RESERVED, MOHITO, House, Cropp, SiNSAY, Home&You, Medicine, Quiosque, Diverse, CCC, SMYK, 4F, Pepco i wiele innych.
[…] Marka Pit Bull West Coast otworzyła nowy salon w VIVO! Stalowa… […]