KappAhl wchodzi do Libero, czyli moda na najwyższym poziomie w Katowicach

0
76
Liberto

Popularna, szwedzka marka odzieżowa KappAhl wróciła na Śląsk! Już od 14 maja jej sklep zaprasza gości do katowickiego Libero po stylowe ubrania. Salon KappAhl w Libero oferuje również kultową już linią ubranek i akcesoriów dla dzieci – Newbie. Tak atrakcyjny nowy najemca potwierdza silna markę Libero na Śląsku.

Libero Katowice staje się coraz bardziej atrakcyjnym miejscem dla mieszkańców Śląska, a co za tym idzie – również dla najemców. Buduje szeroką ofertę adresowaną dla całej rodziny, co stanowi wyróżnik na rynku galerii handlowych i daje przestrzeń do uczestniczenia w życiu tej grupy odbiorców. W ostatnich dniach otwarto 550-metrowy salon uznanej, szwedzkiej marki KappAhl wraz z kultową już linią ubranek i akcesoriów dla dzieci – Newbie. KappAhl na prośbę swoich klientów, po kilku latach nieobecności, powrócił na Śląsk, właśnie do Libero.

Wybór Libero na lokalizację flagowego, stacjonarnego salonu marki KappAhl to dla nas duża satysfakcja i potwierdzenie potencjału Libero. Podobieństwo naszych wizji biznesowych, z uwzględnieniem rodziny jako głównego odbiorcy kompleksowej oferty, stanowi doskonałą podstawę do współpracy. Entuzjastyczne reakcje klientów z całego Śląska na zaproszenie do Libero tak świetnej marki, jak KappAhl pokazuje, że dobrze odczytujemy potrzeby i oczekiwania naszych gości – mówi Grzegorz Filipczyk, dyrektor Libero.

Szwedzka moda w stolicy Śląska

W czwartek, 14 maja, w samo południe, marka KappAhl powitała swoich klientów w nowo otwartym salonie. Sklep zlokalizowany jest na poziomie 0, niedaleko wejścia głównego. W ofercie dostępne są nowości ze wszystkich linii marki KappAhl dedykowanych kobietom, mężczyznom oraz dzieciom. Co więcej, klienci znajdą również najnowsze kolekcje ubranek i akcesoriów dla niemowląt i najmłodszych dzieci – z linii Newbie – słynącej nie tylko z doskonałego stylu i designu, ale również skandynawskiej jakości. Marka ta w portfelu KappAhl istnieje już od niemal dekady i cieszy się niesłabnącą popularnością. Jak zapewniają przedstawiciele KappAhl, salon w Libero to nowatorski koncept aranżacyjny, oferujący zupełnie nowy sposób prezentacji asortymentu.

W Katowicach i miastach sąsiadujących mamy duże grono zaufanych klientów, którzy poprzez nasz sklep online, dopytywali o salon stacjonarny w stolicy śląska. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, zdecydowaliśmy o uruchomieniu sklepu w Libero Katowice. Wcześniej współpracowaliśmy z kilkoma centrami handlowymi na Śląsku i w Katowicach. Oferta Libero była jednak inna niż wcześniejsze – bardzo atrakcyjna i odpowiadająca naszym potrzebom i oczekiwaniom. Cieszymy się, że możemy zaprosić naszych klientów do nowego sklepu, w nowym, estetycznym, komfortowym i dobrze skomunikowanym centrum jakim jest Libero – mówi Agnieszka Żebrowska, Marketing & PR Manager marki KappAhl.

Marka na powitanie i otwarcie salonu w Libero przygotowała prezent – 30% zniżki na całą kolekcję damską, męską i dziecięcą. W ten sposób Libero poszerza i uatrakcyjnia ofertę modową zarówno dla młodych rodziców, jak i spodziewających się powiększenia rodziny. Libero konsekwentnie realizuje strategię, która określa je jako miejsce pełne pozytywnej, ciepłej energii dla każdego. Potwierdzają to także pozostałe działania podejmowane w trakcie zawieszenia ze względu na zagrożenie epidemiologiczne, jak i po ponownym otwarciu galerii handlowych.

Kodeks bezpiecznych zakupów

W obecnej sytuacji, Libero szczególnie dba o zdrowie, bezpieczeństwo i komfort klientów. Zarządca wdrożył specjalny kodeks bezpiecznych zakupów i wprowadził dodatkowe środki ostrożności w profilaktyce przeciwko COVID-19. Wraz z nadejściem lata, Libero planuje dla swoich klientów wiele atrakcji i akcji specjalnych, na które już teraz zaprasza całe rodziny. Wszystkie eventy dostosowane będą do obecnej sytuacji i zgodne z zasadami bezpieczeństwa.

Echo Investment jest największym polskim deweloperem, jedynym na rynku z bogatym doświadczeniem w trzech sektorach rynku nieruchomości: mieszkaniowym, handlowo-usługowym oraz biurowym. Jako firma współodpowiedzialna za rozwój miast, Echo angażuje się w duże miastotwórcze projekty łączące różne funkcje. Tworzy miejsca, w których ludzie mogą pracować, mieszkać, bawić się i zaspokajać potrzeby dnia codziennego. Flagowym projektem, uzupełniającym tkankę miasta, są Browary Warszawskie, powstające w sercu najszybciej rozwijającej się dzielnicy Warszawy. Spółka przygotowuje kolejne kompleksowe projekty
w Warszawie, Krakowie, Łodzi i Wrocławiu.

Od 1996 roku Echo Investment jest notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zrealizowało już 168 projektów o łącznej powierzchni ponad 1,8 mln mkw. w kilkudziesięciu miastach Polski.

Więcej publikacji na temat centrów handlowych tutaj