Cashback za zakupy, czyli nowa odsłona programu lojalnościowego w centrach handlowych Unibail-Rodamco-Westfield

Unibail-Rodamco-Westfield

W ramach swojego programu lojalnościowego dla Stałych Klientów, centra handlowe Unibail-Rodamco-Westfield, wprowadzają innowacyjną możliwość otrzymywania zwrotu części pieniędzy wydawanych na zakupy w Westfield Arkadia i Galerii Mokotów. Dzięki temu, zbierając punkty, można otrzymać nawet 150 złotych zwrotu za zakupy rocznie, automatycznym przelewem, prosto na swoje konto bankowe. Co więcej, punkty za zakupy zliczają się same. Wszystko bezobsługowo i bezpiecznie. To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku.

Aby skorzystać z funkcjonalności cashback, wystarczy założyć konto na stronie internetowej lub w aplikacji centrum handlowego, wypełniając prosty formularz. Klienci, którzy już są członkami programu lojalnościowego, aktywują funkcję bezpośrednio po zalogowaniu w Panelu Klienta. Po wyborze jednej z dwóch metod rejestracji zakupów – automatycznej lub ręcznej, można rozpocząć zbieranie punktów.
Automatyczne rejestrowanie zakupów jest najłatwiejsze, punkty zliczają się wówczas same i nie wymaga to żadnych dodatkowych działań. Wystarczy autoryzować swoje konto bankowe i spiąć je z systemem programu lojalnościowego, za pośrednictwem udostępnionej w tym celu bramki logowania do serwisu transakcyjnego banku, z którego korzysta Klient. Zakupy można rejestrować także manualnie, za pomocą aplikacji mobilnej lub w panelu na stronie internetowej centrum handlowego. Należy w tym celu fotografować paragony z zakupów. Oba modele naliczania punktów są jednakowo honorowane, jednak „ręczne” dodawanie paragonów wymaga więcej czasu. Dlatego tym, którym zależy na wygodniejszej, bezobsługowej formie, model automatyczny przypadnie bardziej do gustu.

Dla Stałych Klientów nie tylko cashback

To innowacyjna, a przede wszystkim przynosząca wymierne korzyści, nowa funkcjonalność programu lojalnościowego – mówi Kamila Mąsior, Digital Manager Unibail-Rodamco-WestfieldPrzejrzyste zasady, wygoda i łatwość korzystania, a także oszczędności, które mogą wynieść aż 10% wartości zakupów, to główne zalety cashback’u, jednak udział w programie lojalnościowym oferuje ich znacznie więcej. Nasi Stali Klienci mogą bowiem już od dawna liczyć na ekskluzywne oferty wielu sklepów, otrzymywać dostęp do dedykowanych usług premium, a także specjalne zaproszenia na wydarzenia VIP. Cashback jest więc teraz nowym, kolejnym sposobem, dzięki któremu staramy się docenić i nagrodzić naszych stałych, lojalnych Klientów – dodaje.
Do długiej listy dotychczasowych korzyści z członkostwa w programie lojalnościowym, dołącza zatem jeszcze możliwość automatycznego otrzymywania zwrotu części pieniędzy wydawanych na zakupy w centrach handlowych URW.

Punkty mimo rabatów

Co szczególnie warte zauważenia, na przyznawanie punktów nie mają wpływu promocje w poszczególnych sklepach zlokalizowanych w centrum. Inaczej, niż w przypadku innych programów, zakupy zrobione w obniżonych cenach, także są objęte cashback’iem i uprawniają do zbierania punktów potrzebnych do otrzymania nagrody w formie przelewu. Co ważne, program lojalnościowy dedykowany Stałym Klientom Galerii Mokotów i Westfield Arkadia, łączy się z programami lojalnościowymi marek najemców.

Reguły naliczania punktów

Za każde zakupy powyżej 30 złotych Klient zawsze otrzymuje 30 punktów. Po uzbieraniu 300 punktów, każdy Stały Klient jest nagradzany zwrotem pieniędzy w wysokości 30 zł. Robiąc zakupy w kilku sklepach, punkty można zebrać najszybciej, bo drugi paragon z jednego sklepu, z tego samego dnia, nie jest uznawany. W ciągu roku można otrzymać maksymalnie 5 cashback’ów, czyli aż 150 złotych zwrotu za zakupy.

Gdzie można zbierać punkty?

Opcja aktywowania cashback’u jest już dostępna dla Stałych Klientów i uczestników programu Westfield Club (w Westfield Arkadia) i programu lojalnościowego Galerii Mokotów.

Unibail-Rodamco-Westfield jest wiodącym światowym deweloperem i operatorem flagowych centrów handlowych z portfelem wycenionym na 65,3 mld euro na dzień 31 grudnia 2019 r., z czego 86% to obiekty handlowe, 6% – biura, 5% – obiekty konferencyjne i wystawiennicze, a 3% – obiekty usługowe. Obecnie Grupa jest właścicielem i operatorem 90 centrów handlowych, w tym 55 sztandarowych obiektów w najbardziej dynamicznych miastach Europy i Stanów Zjednoczonych. Centra Unibail-Rodamco-Westfield odwiedza rocznie 1,2 mld osób. Dzięki swojej obecności na 2 kontynentach i w 12 krajach, Unibail-Rodamco-Westfield zapewnia unikalną płaszczyznę działań dla sprzedawców detalicznych i wydarzeń promujących marki oraz oferuje klientom wyjątkowe i stale aktualizowane doświadczenia. Dzięki wsparciu 3600 profesjonalistów oraz swojej wybitnej reputacji i know-how, Grupa Unibail-Rodamco-Westfield jest idealnie przygotowana do generowania najwyższej wartości i rozwijania projektów światowej klasy. Obok istniejących aktywów Unibail-Rodamco-Westfield realizuje także warte 8,3 mld euro projekty deweloperskie.Unibail-Rodamco-Westfield wyróżnia się także programem Better Places 2030, który stawia sobie za cel stworzenie jeszcze lepszych obiektów spełniających najwyższe standardy ochrony środowiska i przyczyniających się do rozwoju przyjaźniejszych dla wszystkich miast. Akcje Unibail-Rodamco-Westfield są notowane łącznie na giełdach Euronext w Amsterdamie i w Paryżu (skrót Euronext: URW), a w obrocie równoległym także w Australii poprzez instrument CDI. Grupa otrzymała rating A od agencji Standard & Poor’s oraz A2 od agencji Moody’s. Więcej informacji na temat Unibail-Rodamco-Westfield na stronie www.urw.com

Więcej publikacji na temat centrów handlowych tutaj