Bifor Nowe Horyzonty: MFF Nowe Horyzonty we Wrocław Fashion Outlet! Przyjdź na rozgrzewkę przed festiwalem na dwa bezpłatne pokazy filmowe „Ból i blask” i „Mirai”

Nowe Horyzonty

Festiwal Nowe Horyzonty to wydarzenie, na które z niecierpliwością czekają kinomani w całej Polsce. Dla tych, którzy gorączkowo odliczają już dni do tego wyjątkowego wydarzenia, mamy coś specjalnego. W tym roku, w ramach działań biforowych, dwa pokazy filmowe odbędą się na terenie Wrocław Fashion Outlet – wieloletniego partnera MFF Nowe Horyzonty. Wszyscy chętni już 2 lipca będą mogli obejrzeć dzieło kultowego, hiszpańskiego reżysera Pedro Almodóvara „Ból i blask”, a 9 lipca nominowaną do Oskara, japońską animację „Mirai” . Co jeszcze będzie się działo podczas tych specjalnych wieczorów? Sprawdźcie!

Filmowy wieczór: „Ból i blask” i „Mirai” na wielkim ekranie

Bliska relacja mody i kina sprawia, że Wrocław Fashion Outlet kolejny rok z rzędu jest sponsorem MFF Nowe Horyzonty. – Tym razem dla miłośników kina, w ramach rozgrzewki przed festiwalem, zaplanowaliśmy specjalne wydarzenia w postaci dwóch projekcji filmowych –  będą to: „Ból i blask” Pedro Almodóvara i „Mirai”, animacja japońskiego reżysera Mamoru Hosody. Jako ciekawostkę dodam, że „Mirai” to pierwszy japoński film animowany, który miał swoją premierę podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes, gdzie spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem publiczności. Mamy nadzieję, że podobnie będzie u nas. Oba filmy zapowie Stanisław Abramik, który od lat współtworzy MFF Nowe Horyzonty i aktywnie wspiera działania Kina Nowe Horyzonty, a naszych widzów z pewnością zainteresuje, dzieląc się swoją wiedzą filmową. Dla naszych gości przygotowaliśmy też atrakcje przed seansami: o 20:00 rozpoczniemy koncert jazzowy z muzyką inspirowaną kinowymi dziełami, a po nim planujemy konkurs z atrakcyjnymi nagrodami dla publiczności – mówi Katarzyna Warzecha, Marketing Manager Wrocław Fashion Outlet. – Dodatkowo można będzie także bezpłatnie ozdobić część swojej garderoby festiwalowym motywem jaskółki, znanym już z zeszłorocznej edycji, tym razem jednak w innym kolorze – dodaje.

Witaj w klubie, czyli coś specjalnego dla członków Wrocław Fashion Club

Dlaczego warto należeć do Wrocław Fashion Club? Bo czeka Cię nie tylko wiele atrakcyjnych zniżek na zakupy, ale także dodatkowe bonusy. Tak jest właśnie w przypadku Biforu Nowe Horyzonty we Wrocław Fashion Outlet. – Wśród ponad 100 leżaków przeznaczonych dla widzów znajdzie się dedykowany, obrandowany logo Fashion Club rząd dla naszych aktywnych klubowiczów z darmowymi przekąskami i napojami od restauracji Pasibus mieszczącej się w naszym centrum – dodaje Katarzyna Warzecha, Marketing Manager Wrocław Fashion Outlet.

Wygraj karnet na MFF Nowe Horyzonty i inne nagrody

Oprócz pokazów kinomani będą mogli już od 22 czerwca wziąć udział w konkursie organizowanym na facebookowym profilu centrum i wygrać karnety na cały MFF Nowe Horyzonty. W puli znajduje się 5 karnetów. Ale to nie wszystko – biorąc udział w konkursie organizowanym na Instagramie centrum będzie można zostać właścicielem modnych toreb lub nerek wykonanych z recyklingowych materiałów powstałych z leżaków użytkowanych podczas poprzedniej edycji festiwalu.

Dowiedz się więcej na: www.wroclawfashionoutlet.com/

 Zobacz także: Centra M1 ruszają z akcją wsparcia kobiet

O firmie

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

1 KOMENTARZ

Comments are closed.