W Galerii Dominikańskiej #maszokazje na zniżkę każdego dnia!

#maszokazje

Galeria Dominikańska stawia na wygodę klientów i oferuje stały dostęp do informacji ułatwiających im zapolowanie na promocję. #maszokazje to program, dzięki któremu kupujący zyskują bieżący wgląd do oferty handlowej, która została dostosowana do ich potrzeb. Z programu kuponowego wrocławianie mogą korzystać już od 11 czerwca.

Galeria Dominikańska to wyjątkowe wrocławskie centrum skupiające 100 sklepów i usług pod jednym dachem. Dużym ułatwieniem dla klientów w dotarciu do oferty ulubionych marek, jest program kuponowy #maszokazje – oferujący im wiele okazji w jednym miejscu i każdego dnia.

Dzięki #maszokazje użytkownicy zyskują dostęp do unikalnych ofert i okazji zakupowych, dostępnych wyłącznie w sklepach Galerii Dominikańskiej. Jego członkowie jako pierwsi otrzymują informacje o rabatach oraz akcjach specjalnych, a także możliwość skorzystania z promocji i zniżek sezonowych. Przygotowane zostały także konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Do korzystania z programu #maszokazje Galeria Dominikańska zachęca także obecnych posiadaczy karty Lunchtime, która do tej pory upoważniała ich do korzystania ze specjalnych zniżek w strefie restauracyjnej galerii. System Lunchtime pozostaje aktywny jednie do 30 czerwca, a już od 11 czerwca zastąpi go nowy program kuponowy. Dotychczasowi członkowie Lunchtime otrzymają informację o możliwości dołączenia do #maszokazje; mogą to zrobić poprzez utworzenie konta na stronie https://galeria-dominikanska.pl/maszokazje lub korzystając z linka, który otrzymali mailowo.

Do programu może dołączyć każda osoba w dowolnej chwili. Aby przystąpić do niego wystarczy wejść na podaną powyżej stronę, wypełnić formularz i utworzyć hasło umożliwiające dostęp do stałej oferty.

W związku z uruchomieniem projektu, w dniach 11-27 czerwca, Galeria Dominikańska zaplanowała akcję, podczas której hostessy będą udzielały informacji o programie #maszokazje oraz o możliwościach zapisania się do niego. Dla nowych osób dołączających do projektu, przygotowano ekologiczne upominki – zestaw trzech glinianych doniczek z sadzonkami ziół (mięta, pietruszka, bazylia) lub bambusowy składany kubek, przydatny podczas podróży i wakacyjnych wycieczek. Ilość nagród jest ograniczona.

Dodatkowo, każda osoba, która w tych dniach wykorzysta dowolny kupon w programie, zgłosi się z paragonem zakupu do infopunktu i po zarejestrowaniu go, będzie mogła odebrać nagrodę – kartę prezentową o wartości 30 zł.

Galeria Dominikańska stale dostosowuje się do potrzeb wrocławian i ich stylu życia. Dzisiaj jest to miejsce nieustannie poszukujące rozwiązań, które pozwalają uatrakcyjnić obecną ofertę i zainteresować nią klientów. Jednym właśnie z takich projektów jest #maszokazjepogram skoncentrowany na ich potrzebach zakupowych i oczekiwaniach. #maszokazje zapewnia im stały dostęp do najnowszych promocji oraz akcji kuponowych organizowanych przez najemców mówi Ewa Hiller, dyrektor Galerii Dominikańskiej.

Więcej informacji na temat programu #maszokazje oraz jego regulamin znajduje się na stronie: https://galeria-dominikanska.pl/maszokazje.

Zobacz także: Gemini Park Bielsko-Biała umacnia ofertę

Galeria Dominikańska

Galeria Dominikańska to centrum handlowe klasy A. Jej powierzchnia najmu brutto wynosi około 32,9 tys. m kw. i zajmuje trzy kondygnacje, na których znajdują się 102 lokale, siłownia wynajęta przez Fitness Academy oraz centrum medyczne LUX MED. Głównymi najemcami są supermarket Carrefour i Media Markt. Pozostałe lokale zajmuje szereg międzynarodowych i lokalnych marek detalicznych, takich jak Van Graaf, Benetton, Douglas, Sephora, Mango, Max Mara, New Yorker i Reserved oraz Max Premium Burgers. Dodatkowo galeria oferuje wiele atrakcyjnych punktów gastronomicznych i rozrywkowych. Ponadto w centrum znajduje się ponad 900 miejsc parkingowych.

Galeria Dominikańska została otwarta w 2001 r. i jest czołowym centrum handlowym we Wrocławiu – czwartym, co do wielkości mieście w Polsce, stolicy Dolnego Śląska, zamieszkiwanym przez około 630 000 mieszkańców. Położona jest w pierwszorzędnej lokalizacji w samym sercu miasta, tuż obok zabytkowej starówki i przy obwodnicy śródmiejskiej. Można do niej dojechać dziewięcioma liniami tramwajowymi i pięcioma liniami autobusowymi, których przystanki są zlokalizowane przed galerią. Szerszy zasięg jej działalności obejmuje ok. miliona potencjalnych klientów, z których 480 tys. mieszka w odległości umożliwiającej dojazd w ciągu 15 minut.

Atrium European Real Estate Limited

Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów i nieruchomości handlowych w Europie Środkowej. Na dzień dzisiejszy w portfolio Grupy znajduje się 26 aktywów zlokalizowanych w czterech krajach: Polsce, Czechach, Słowacji oraz w Rosji, o łącznej wartości rynkowej 2,5 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej ponad 809 000 mkw. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam, gdzie jest oznaczona symbolem ATRS.

W styczniu 2020 r. Atrium ogłosiło nową strategię dywersyfikacji swojego portfela poprzez inwestowanie i zarządzanie mieszkaniami na wynajem, ze szczególnym uwzględnieniem Warszawy.

 

1 KOMENTARZ

Comments are closed.