Firma Sodexo, światowy lider w dziedzinie kompleksowej obsługi nieruchomości, przechodzi reorganizację w regionie Europy Środkowej, w tym w Polsce. W związku z tym funkcję Country President w Polsce obejmuje Monika Bentkowska, zachowując dotychczasową rolę (HR Director Central Europe & Poland), zastępując tym samym Yanna Gontarda.
Kierując się ambicją zapewnienia ciągłego rozwoju i efektywności działania w obecnych, dynamicznych czasach, firma Sodexo rozpoczęła reorganizację swojej struktury w regionie Europy Środkowej, w tym w Polsce.
W związku z powyższymi zmianami, stanowisko Country President Poland, które dotychczas pełnił Yann Gontard, z dniem 1 czerwca objęła Monika Bentkowska. Monika równolegle kontynuuje swoją rolę HR Director Central Europe i HR Director Poland.
- Jestem zaszczycona przyjmując nową rolę w Polsce, tym bardziej, że jestem pierwszą kobietą w roli Country Presidenta w Sodexo w regionie Europy Środkowej. W Polsce ponad 60% naszego zespołu to kobiety, wiele z nich ma wykształcenie inżynieryjne, wiele z nich pracuje w zawodach technicznych, łamiąc stereotypy. Tworzenie różnorodnego miejsca pracy, stwarzanie możliwości rozwoju dla każdego niezależnie od płci, to wartości bliskie Sodexo i mnie osobiście – mówi Monika Bentkowska, HR Director Central Europe & Poland, Country President Poland.
Monika dołączyła do Sodexo w 2011 r., kierując działem HR, Komunikacji Wewnętrznej i BHP w Polsce. W 2016 r. przejęła stanowisko Dyrektora HR we wcześniejszym regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE), zarządzając procesem zmiany, wspierając wdrożenie efektywnych usług HR, rozwój talentów i innowacji. W momencie powstania nowego regionu w 2018 r., Monika objęła stanowisko HR Director Central Europe, w tym obejmując nadzór nad obszarem Różnorodności i Integracji oraz zarządzanie bezpośrednio zespołami HR w Polsce i Niemczech. Monika ma wiele lat doświadczenia w Operacjach i w HR w firmach francuskich, takich jak Groupe Casino, Go Sport czy Sephora na poziomie wielu krajów.
O Sodexo
Grupa Sodexo, światowy lider w zakresie usług podnoszących jakość życia, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellon w 1966 roku jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 470 000 pracowników w 67 krajach świata, Sodexo każdego dnia projektuje, zarządza i dostarcza unikalne usługi w zakresie kompleksowej obsługi
nieruchomości (Sodexo On-site Services), w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych (Sodexo Benefits and Rewards Services) oraz w zakresie kompleksowych usług osobistych i domowych (Personal and Home Services), obsługując każdego dnia 100 milionów konsumentów na całym świecie. Sodexo zapewnia klientom zintegrowaną ofertę opracowaną na podstawie ponad 50-letniego doświadczenia z uwzględnieniem m.in. usług gastronomicznych, usług recepcji i consierge, usług sprzątania, zarządzania technicznego nieruchomościami, zarządzania miejscem pracy, rozwiązań motywacyjnych dla pracowników, usługi pomocy domowej i opieki nad bliskimi. Sukces i wydajność Sodexo opiera się na niezależności, zrównoważonym modelu biznesowym oraz zdolności do ciągłego rozwoju i zaangażowania pracowników na całym świecie. Firma Sodexo jest notowana na CAC 40, FTSE 4 Good i DJSI.
Więcej informacji na: www.sodexo.com
W Polsce stałe usługi Facility Management (FM) świadczy w 242 obiektach, a wsparcie mobilne udziela ponad tysiącu obiektów w całym kraju. Prowadzi sieć restauracji pracowniczych, świadczy usługi cateringowe – w tym: catering klasy premium jako Sodexo Prestige. W portfolio stałych klientów ma wiele ikonicznych brandów z branż m.in.: przemysłowej, FMCG, farmaceutycznej, technologicznej, hotelowej.
Więcej informacji na: www.pl.sodexo.com
Więcej publikacji na temat kariery i informacje z branży nieruchomości.