SCF CEE 2020 zakończone sukcesem dla ROS Retail Outlet Shopping

SCF CEE 2020

Za nami forum SCF CEE 2020, podczas którego szereg nowych projektów i planów zaprezentował ROS Retail Outlet Shopping. W ciągu 2 dni targowych stoisko odwiedziło ponad 50 gości – obecnych i przyszłych partnerów biznesowych.

Najważniejsze wyzwanie, przed którym stoi rynek retail w 2020 roku to łagodzenie skutków Covid-19, wzrost sprzedaży on-line, nie bez echa przechodzi też pełne ograniczenie handlu w niedziele. Podczas tegorocznych spotkań targowych Shopping Center Forum CEE rozmawiano nie tylko o trudnościach, z którymi musi zmierzyć się branża. Jak podkreśla Mireia Rodriguez Burguera, Head of Leasing ROS Retail Outlet Shopping – Zainteresowanie formatem outletowym w Polsce zauważalnie wzrosło. Ilość spotkań i rozmów jakie prowadziliśmy podczas Shopping Center Forum w Warszawie pokazało, że ten obszar ma przed sobą jeszcze duży potencjał na rozwój, co nas bardzo cieszy i potwierdza, że strategia wzmocnienia obecności ROS w Polsce jest jak najbardziej słuszna.

W tegorocznym spotkaniu branżowym wzięło udział ponad 900 osób. To z pewnością imponujący wynik, szczególnie w czasach pandemii i obowiązującego rygoru sanitarnego. Stoiska wystawców cieszyły się dużym zainteresowaniem, to właśnie w ich zaciszu toczyło się wiele rozmów i spotkań. – Dla ROS wydarzenie Shopping Center Forum, poza oczywistą funkcją targową i biznesową, jest także miejscem wymiany doświadczeń i budowania relacji z dotychczasowymi i przyszłymi partnerami – relacjonuje Mireia Rodriguez Burguera. – Rozbudowa obiektu w Warszawie, zapowiadane uruchomienie centrum Designer Outlet Kraków – co oznacza wejście do nowego regionu w Polsce czy działania w Europie, w tym m.in. otwarcie centrum La Torre Outlet Zaragoza w Hiszpanii ciekawiły gości odwiedzających nasze stoisko – dodaje.  

Marka Designer Outlet, która na polskim rynku zadebiutowała w 2017 roku, bardzo szybko zdobyła uznanie i zaufanie najemców i klientów centrów. Przemyślany tenant mix, zmierzający w kierunku premium budzi zainteresowanie wielu nowych marek, które doceniają znakomite sąsiedztwo oferowane przez Designer Outlet Warszawa, Gdańsk i Sosnowiec. Trwająca rozbudowa w Warszawie, zapowiadane prace w Gdańsku i Sosnowcu to kolejne tematy poruszane przez odwiedzających, którzy ciekawi byli planów ROS Retail Outlet Shopping wobec polskiego rynku. Jak podsumowuje Mireia Rodriguez Burguera – Ogromne zainteresowanie, mnóstwo zapytań i inspirujących dyskusji z naszymi gośćmi utwierdziło nas w przekonaniu, że mamy do zaoferowania wiele ciekawych i pożądanych rozwiązań naszym obecnym i przyszłym partnerom biznesowym.

ROS Retail Outlet Shopping

ROS Retail Outlet Shopping z siedzibą w Wiedniu i partnerami w Polsce, we Włoszech oraz Francji, zajmuje się niezależnym doradztwem na rynku nieruchomości dla handlu detalicznego oraz zarządza centrami handlowymi. Specjalizuje się
w zarządzaniu siecią Designer Outlet oraz innowacyjnymi konceptami handlowymi w Europie. Założyciele, Thomas Reichenauer i Gerhard Graf, będąc uznanymi specjalistami w branży posiadają wieloletnie doświadczenie na europejskim rynku outletów. ROS Retail Outlet Shopping obejmuje swoim działaniem wszystkie etapy projektu, od znalezienia odpowiedniej lokalizacji do ukształtowania i rozwoju wszystkich aspektów zarządzania operacyjnego. Zrównoważony rozwój jest wspierany przez partnerską współpracę  z markami, wysoką jakość zarządzania sprzedażą i standardów obsługi klienta, a także innowacyjne podejście marketingowe zapewniane przez profesjonalny zespół zarządzający. Portfolio ROS Retail Outlet Shopping obejmuje: Designer Outlet Soltau, City Outlet Geislingen, Brugnato 5Terre Outlet Village, Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec, Premier Outlet Budapest, Designer Outlet Algarve, Designer Outlet Croatia, La Galleria Parma i przyszłe inwestycje w Europie. Centra outletowe Designer Outlet obecne są w Polsce w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje unikalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium. Szeroka oferta daje niepowtarzalną okazję do nabycia najwyższej jakości produktów w cenach zawsze 30-70% niższych od cen regularnych. W ofercie centrów możemy znaleźć m.in. marki: Armani, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger i wiele więcej.

Więcej publikacji na temat centrów handlowych tutaj