Outlety FACTORY z Grupy NEINVER ze Złotym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości

FACTORY

Outlety FACTORY zdobyły Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2020. To prestiżowe wyróżnienie przyznają uczestnicy specjalnego badania, które wyłania najlepsze marki i produkty w poszczególnych kategoriach. FACTORY zdecydowanie zwyciężyło w grupie centrów outlet, zdobywając 36 procent głosów.

Uczestnicy badania uzasadniali swoją decyzję, wskazując na kilka istotnych czynników, które właśnie FACTORY stawiają w pozycji lidera jakości. To okazyjne, niższe ceny
i duży wybór produktów, duża liczba sklepów w pasażach, a także wyjątkowa atmosfera zakupów i dobór sklepów. Spośród wszystkich respondentów na FACTORY, jako najlepsze jakościowo centrum outlet, wskazało 36 procent głosujących. 83,3 procent respondentów uważa markę FACTORY za najlepszą, jest jej klientem i realnie ją poleca.

FACTORY okazało się być również najlepiej rozpoznawalną marką w kategorii outletów. Zdobywając 33,5 procent głosów, wyprzedza o ponad 14 punktów procentowych kolejną markę z listy. Wśród najczęstszych skojarzeń, które przywołują uczestnicy badania, są niższe ceny, ciekawe sklepy, wiele marek w jednym miejscu i doskonała atmosfera.

Marka FACTORY konsekwentnie buduje pozycję lidera rynku, od prawie 20 lat pozostając najlepiej rozpoznawalną i najczęściej odwiedzaną siecią outletów w Polsce. Połączenie bogatej oferty atrakcyjnych produktów, przyjaznych, przestronnych wnętrz oraz wysokiej, potwierdzonej w niezależnych badaniach jakości obsługi klientów, buduje wyjątkowe doświadczenia zakupowe, na które kolejny wskazali respondenci podkreśla Wincenty Zawadzki, Brand Manager NEINVER w Europie. – Wyraziste kampanie reklamowe, które tworzymy dla sieci FACTORY, mają wywoływać emocje, przyciągać wzrok i opowiadać o tym, kim są nasi klienci, a oni cenią sobie modę, dobre marki
i gwarantowaną przez nie świetną jakość.
dodaje Wincenty Zawadzki.

FACTORY to największa sieć outletów w kraju. Pięć centrów jest zlokalizowanych
w czterech polskich miastach: Warszawie (FACTORY Annopol i FACTORY Ursus), Poznaniu, Krakowie i Gliwicach. Na 87 400 m² powierzchni handlowej gromadzą blisko 500 salonów outletowych popularnych marek segmentu premium i mid-mass market,
w stale obniżonych cenach. Centra zaopatrzone są również w pojemne parkingi i szereg funkcji dodatkowych. Ponadto, w tym roku NEINVER odnowił certyfikaty BREEAM In-Use wszystkich centrów FACTORY i podniósł ich oceny ratingowe w zakresie zarządzania pod kątem zrównoważonego rozwoju z „Very Good”.

Konsumencki Lider Jakości 2020 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, w którym o 100% wyników decydują konsumenci. To oni w toku badań, obdarzając zaufaniem konkretne marki i produkty, decydują o przyznaniu godła Konsumencki Lider Jakości 2020. Za każdym medalem stoją rzeczywiste głosy oraz zaufanie klientów
i konsumentów, dlatego jest ono wiarygodną gwarancją i dodatkowym sygnałem dla rynku, iż produkty nim sygnowane są rokrocznie obdarzane zaufaniem przez miliony Polaków
wyjaśnia organizator badania i programu – Redakcja Strefy Gospodarki, ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną.

W badaniu gromadzone są opinie aktywnych konsumentów. Nie tylko identyfikowani są liderzy, ale zbierana jest też wiedza na temat jakości wybranych produktów i usług. Dodatkowo badanie przynosi wiedzę o tym, dlaczego dane produkty wybierane są jako najlepsze i jakie skojarzenia budzą wśród konsumentów. Każda kolejna edycja badania realizowana jest na większej próbie badawczej, zarówno online jak i bezpośrednio.
W 2020 roku ogólna próba badania liczyła 16 705 osób.

O NEINVER

NEINVER to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten wiodący zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Firma NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi i współpracuje z 800 markami
w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. Zgodnie ze zobowiązaniem do zrównoważonego rozwoju, NEINVER certyfikował 90% swojego portfolio obiektów handlowych w Europie w ramach BREEAM In-Use i zgodnie z trzema normami ISO (9001, 14001 i 50001).

NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.

www.neinver.com

Więcej publikacji na temat centrów handlowych tutaj