Outlet Park w Szczecinie z pierwszym w regionie sklepem Marc O’Polo

Do grona najemców należącego do EPP szczecińskiego Outlet Parku dołączyła znana w Europie modowa marka premium Marc O’Polo. Jedyny w mieście i w regionie zachodniopomorskim salon, który uzupełnia portfel marek z ekskluzywną ofertą odzieżową dostępnych w tej lokalizacji, ma powierzchnię 280 mkw.

Nowoczesna moda w połączeniu ze skandynawskim zamiłowaniem do prostoty, harmonii i zrównoważonego rozwoju, czyli najnowsza zimowa kolekcja luksusowej marki Marc O’Polo już od najbliższej soboty będzie kusić klientów szczecińskiego Outlet Parku. W pierwszym w regionie sklepie znanego z nowoczesnego stylu casual brandu premium na klientów czeka propozycja wysokiej jakości odzieży szytej, w zgodzie z filozofią poszanowania środowiska, z naturalnych tkanin. Odwiedzający znajdą tu także ponadczasowej jakości jeansy, obuwie oraz akcesoria dla kobiet i mężczyzn.

Niezmiernie się cieszę, że ta prestiżowa marka modowa wybrała nasz Outlet Park w Szczecinie na lokalizację swojego pierwszego sklepu w regionie zachodniopomorskim. Marc O’Polo to wyjątkowa propozycja mody dla wymagających i nowoczesnych klientów oraz kolejna znana marka wzmacniająca naszą bogatą przedświąteczną propozycję. Uzupełnia grono odzieżowych marek premium, takich jak m.in. Guess, Pierre Cardin, Calvin Klein, Tommy Hilfiger i Trussardi, które znalazły u nas oddanych klientów i korzystne warunki do rozwoju – mówi Marcin Ziółkowski, Asset Manager w EPP.

Zobacz także: Kolejne otwarcia w Atrium Reduta

Outlet Park, największe i jedyne centrum wyprzedażowe w regionie zachodniopomorskim, dysponuje ponad 28 tys. mkw. powierzchni najmu. To unikatowy projekt, który jako pierwszy w Polsce łączy centrum wyprzedażowe z funkcjami typowymi dla regularnego centrum handlowego. Znajduje się tam 120 sklepów oraz punktów usługowych oraz m.in. supermarket Netto, przychodnia Dom Lekarski, klub fitness Calypso oraz 7-salowe kino sieci Helios.

EPP

 

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 32 projekty (25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stop zwrotów dla swoich udziałowców poprzez dostarczanie konsumentom unikalnych doświadczeń zakupowych, a najemcom atrakcyjnej powierzchni i innowacyjnych rozwiązań, które pomagają rozwijać ich biznes. Spółka, która działa według formuły REIT, notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF). Więcej informacji jest dostępnych na www.epp-poland.com.

1 KOMENTARZ

Comments are closed.