W grudniu Designer Outlet Warszawa powitał pierwszych najemców w nowej części centrum, której uroczyste otwarcie planowane jest na marzec 2021. Jako pierwsze swoje lokale otwierają marki Lacoste, Tous oraz Lindt.
Nowe skrzydło handlowe Designer Outlet Warszawa to ponad 5,5 tys. metrów kwadratowych dodatkowej powierzchni. Zarządca centrum, ROS Retail Outlet Shopping, przygotował prawie 30 lokali, które sukcesywnie są oddawane do dyspozycji najemcom. Pierwsze salony przywitają klientów już w grudniu, zatem zakupy będzie można zrobić jeszcze przed świętami.
Jako pierwszy do swojego salonu, klientów zaprosi marka Lacoste. To aż 243 m2, na których prezentowany jest francuski szyk w sportowym wydaniu. Lacoste jest jedną z najbardziej popularnych marek sportowych z segmentu premium. Jej historia odzwierciedla życie założyciela, René Lacoste – legendy tenisa, który zrewolucjonizował ubrania noszone na co dzień. Sportowiec nosił przydomek „Aligator”, stąd znany emblemat charakteryzujący markę. Salon Lacoste jest idealnym miejscem dla wszystkich wielbicieli niebanalnych projektów, jakości, komfortu i nienagannego stylu. Klienci z pewnością znajdą tu odzież i obuwie zgodne ze swoimi preferencjami i przesłaniem założyciela: „Life is a beautiful sport”.
Designer Outlet Warszawa podpisał też umowę z kultową hiszpańską marką Tous, która już przygotowuje do otwarcia swój pierwszy i zarazem jedyny w Polsce salon w formacie outletowym. W ofercie sklepu na powierzchni 68 m2 znajdą się biżuteria i dodatki biżuteryjne z charakterystycznym motywem uroczego, ręcznie zdobionego misia – symbolu marki. Nie zabraknie też pięknych akcesoriów i galanterii skórzanej. Doskonale rozpoznawalny od wczesnych lat siedemdziesiątych styl Tous jest unikalny i niepodrabialny, dzięki czemu szybko zdobył serca klientek na całym świecie. Noszą go zarówno te najmłodsze jak i starsze fashionistki.
Zobacz także: Pasaż Grunwaldzki zaprasza do unowocześnionej Sephory
Trzeci salon w nowej części będzie należał do szwajcarskiej marki Lindt. Dotąd zajmująca wyspę w jednym z pasaży, teraz rozgości się w 85-metrowym sklepie czekoladowym. Klienci będą mogą wybierać pośród bogatej oferty produkowanych od ponad 175 lat czekolad, pralin, kakao, deserów do przygotowania w domu czy kremów do smarowania. Dla lubiących spersonalizowane zakupy, Lindt oferuje praliny sprzedawane na wagę PICK & MIX, z których można stworzyć własną słodką kompozycję.
W sklepie jest wybór aż 44 różnych smaków pralin i innych słodyczy.
Wspomniane premiery to tylko niewielka część zaplanowanych otwarć w rozbudowanej części Designer Outlet Warszawa. W kolejnych miesiącach klienci będą mogli cieszyć się coraz bogatszą ofertą centrum. Obecnie trwają zaawansowane prace wykończeniowe w salonach nowych marek.
Designer Outlet Warszawa oferuje niepowtarzalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, w tym liczną grupę marek segmentu premium. W ofercie centrum możemy znaleźć m.in.: Armani, Calvin Klein, Furla, Guess, Högl, Kazar, Liu Jo, Mango, Nike, Pandora, Pinko czy Vistula. Wyjątkowość oferty polega na całorocznym oferowaniu produktów w cenach niższych od cen regularnych w przedziale rabatowym od -30 do -70%. Unikatowa architektura Designer Outlet Warszawa nawiązuje do warszawskiego Starego Miasta. To mocny wyróżnik na tle innych obiektów handlowych, gwarantujący niezapomnianą atmosferę podczas zakupów. W 2020 roku Designer Outlet Warszawa został nagrodzony srebrną statuetką „Najlepsze Centrum Wyprzedażowe Roku – Best Performance“, w jednym z najważniejszych konkursów branżowych w Polsce – PRCH Retail Awards.
[…] Lacoste, Tous i Lindt, nowe marki w Designer Outlet Warszawa […]