Jesień z nowymi markami w outletach FACTORY z portfolio NEINVER

FACTORY
Nowe marki premium, outletowe debiuty i dobrze znane sklepy w kolejnych lokalizacjach – NEINVER wprowadził tej jesieni nowych najemców
do outletów w całej Polsce. Poziom najmu w największej sieci centrów tego formatu w kraju sięga 100 procent. Lider rynku outletów zaprasza na zakupy marek: Marc O’Polo i PINKO dla ceniących modę premium, Levis i Mustang dla stawiających na jeans i swobodę, a także Intersport dla amatorów sportowych wrażeń, Yes z klasyczną, modną biżuterią i Homla z artykułami dla domu. Po raz pierwszy w outletowym wydaniu ruszyła również Sephora, która została bardzo entuzjastycznie przyjęta przez klientów.

Zgodnie ze strategią NEINVER, konsekwentnie wzmacniamy segment marek premium, które coraz chętniej również w Polsce decydują się na obecność w outlecie, cieszymy się udanymi debiutami i rozwojem w obiektach tego formatu. Obecność w centrach wyprzedażowych to od lat mocny punkt planów sprzedażowych wielu sieci handlowych – polskich i światowych. Pandemia koronowirusa jeszcze je wzmocniła, bo outlety dobrze radzą sobie w trudnych momentach dla handlumówi Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director NEINVER.

Skrupulatnie przyglądamy się wynikom odwiedzalności i sprzedaży poszczególnych marek, starając się w porę reagować. Obserwujemy bowiem sukcesy wielu z nich,
ale i trudne zmagania tych, których oferta nie wpisuje się dobrze w potrzeby klientów, żyjących w pandemicznej rzeczywistości. Nasze centra FACTORY przyciągają wierne grono klientów, dla których wysoka jakość i atrakcyjne ceny budują  pozytywne doświadczenia zakupowe. Wierzę, że kolejny rok będzie dobrym czasem dla handlu
i klientów wszystkich formatów handlowych, mimo ogromnych kosztów, które poniosła cała branża w obliczu pandemii
mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head NEINVER w Polsce.

W warszawskim FACTORY Ursus klientów zapraszają dwa nowe salony marek premium. Na kobiety ceniące kreatywność i naturalne piękno od tygodnia czeka oferta salonu PINKO, z ubraniami głęboko zakorzenionymi we włoskim stylu i charakterze.
Jak zapewniają przedstawiciele marki, PINKO adresowane jest do współczesnych, modnych kobiet, które chcą w pełni przeżywać swoją kobiecość przy każdej okazji,
z nutą ekstrawagancji oraz śmiałości w komponowaniu nowych i osobistych zestawień.

Dla ceniących modę casualową, tej jesieni podwoje otworzył salon Marc O’Polo z bogatą propozycją ubrań i akcesoriów zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn w eleganckim,
ale i mniej formalnym wydaniu. To propozycja dla poszukujących modnych, bardziej stonowanych ubrań wysokiej jakości.

Entuzjastycznie przyjęty przez klientów został też salon perfumerii Sephora – po raz pierwszy w outletowym formacie. W ofercie znalazły się końcówki serii i zestawy
z poprzednich edycji, ale i produkty dostępne w regularnej sprzedaży, w cenach obniżonych od 30 do nawet 95 procent.

W drugim warszawskim outlecie FACTORY Annopol, na powierzchni prawie 680 m² zagościł Intersport, z propozycją kilkunastu sportowych marek  – własnych i tych, znanych klientom niemal na całym świecie, jak Puma, Asiscs, North Face, Helly Hansen czy 4F. To różnorodna oferta sprzętu, butów, ubrań i akcesoriów dla trenujących amatorsko i profesjonalnie: bieganie, fitness, sporty wodne i gry zespołowe, jak również rowery, rolki, narciarstwo, czy spędzających wolny czas na atrakcjach turystycznych.

Intersport w outletowym wydaniu otwarty został również w FACTORY Kraków – największym outlecie na południu kraju. Tam powierzchnia salonu zajęła ponad 470 m². W krakowskim centrum do grona najemców dołączyła również Homla, marka sklepów z artykułami dla domów. To  kompleksowe wyposażenie salonów, sypialni, kuchni, łazienek oraz tysiące dekoracji i prezentów na każdą okazję.

Najmłodsze w sieci outletów w Polsce – FACTORY Gliwice, wzbogaciło swoją ofertę o dwie popularne marki z odzieżą jeansową. W pierwszych dniach grudnia,
na powierzchni 224 m², pierwszych klientów zaprosił Levi’s. W styczniu, na 200 m², poszukujących outletowych okazji zaprosi Mustang – twórca pierwszych jeansów
dla kobiet. Oba salony prezentują kompleksową ofertę odzieży jeansowej, jak również koszul, t-shirtów i akcesoriów.

W FACTORY Poznań – jedynym outlecie w Wielkopolsce, otwarty został salon biżuterii Yes, z różnorodną ofertą kolekcji ze złota, srebra, pereł  i diamentów dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Cała oferta dostępna jest w outletowych cenach, obniżonych od 30 do nawet 70 procent.

FACTORY to największa i najlepiej rozpoznawalna sieć outletów w kraju. Centra są zlokalizowane w czterech polskich miastach: Warszawie (FACTORY Ursus i FACTORY Annopol), Krakowie, Gliwicach i Poznaniu. To oferta kilkuset salonów marek premium
i średniego segmentu w stale obniżonych cenach od 30 do 70 procent, przestronnych parkingów, nowoczesnych wnętrz i bogatej oferty dodatkowej.

Zobacz także: Moc świątecznych atrakcji dla dzieci i dorosłych w Wola Parku

O NEINVER

NEINVER to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych
i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten wiodący zarządca centrów outlet w Hiszpanii
i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Firma NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi i współpracuje z 800 markami
w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. Zgodnie ze zobowiązaniem do zrównoważonego rozwoju, NEINVER certyfikował 90% swojego portfolio obiektów handlowych w Europie w ramach BREEAM In-Use i zgodnie z trzema normami ISO (9001, 14001 i 50001).

NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.

www.neinver.com

 

1 KOMENTARZ

Comments are closed.