Centrum Janki poszerza ofertę dla rodzin z dziećmi

Centrum Janki

Miejsce przyjazne najmłodszym, oferujące przestrzeń do zabawy i organizujące szereg ciekawych imprez – Centrum Janki staje się jednym z największych ośrodków rodzinnej rozrywki dla mieszkańców podwarszawskich gmin, jak również samych warszawiaków. Na terenie centrum otworzyły się właśnie Fikołki, kolejna po Liliputkowie strefa oferującą dzieciom wiele atrakcji, a rodzicom umożliwiająca chwile odpoczynku. 

Poszerzenie portfolio Centrum Janki o następną propozycję skierowaną do całych rodzin to element wdrażanej przez właściciela obiektu strategii rozwoju wpisującej się w oczekiwania klientów centrum. Zlokalizowana w podwarszawskiej gminie galeria jest nie tylko ulubionym miejscem zakupów, ale także atrakcyjną przestrzenią umożliwiającą zarówno dzieciom, jak i rodzicom, wspólne spędzanie wolnego czasu.

Na liczącej 500 metrów kwadratowych powierzchni Fikołków najmłodsi mają do dyspozycji m.in. wielopoziomowy labirynt z przeszkodami i kilka rodzajów zjeżdżalni oraz jedyny w swoim rodzaju – niewystępujący w żadnej innej lokalizacji tego najemcy – urodzinowy domek na drzewie. Fikołki to nie tylko stacjonarny plac zabaw, ale także strefa zajęć edukacyjnych oraz hobbystycznych. W czasie, gdy dzieci świetnie się bawią, rodzice mogą zrobić spokojnie zakupy lub odpocząć w znajdującej się na terenie sali zabaw kawiarni.

„Dokładamy wszelkich starań, by budować ofertę Centrum Janki w oparciu o koncepty zaspokajające społeczne oczekiwanie, ale także dające możliwość różnorodnych aktywności i nietracące na swojej atrakcyjności przy kolejnych wizytach. Pojawienie się nowych form rodzinnej rozrywki wsparliśmy dodatkowo eventami i promocjami. Z radością mogę przyznać, że przyniosło to – w porównaniu do poprzedniego roku, kiedy rynek dopiero otwierał się po lockdownie – znacznie wyższe wyniki odwiedzalności oraz zauważalny przypływ do centrum nowych klientów” – mówi Sylwia Klaman, Marketing and PR Director, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Janki.

Od lipca w Centrum Janki funkcjonuje również Liliputkowo – miniaturowe miasteczko zajmujące powierzchnię 164 metrów kwadratowych i przypominające Warszawę w stylu retro. To oryginalny, bezobsługowy i bezpłatny koncept, z którego dzieci i rodzice mogą dowolnie korzystać w godzinach funkcjonowania centrum. Wymieniając nowe otwarcia w Centrum Janki, warto także wspomnieć o nowych salonach Homla i Kodano, a także o powiększeniu sklepu H&M o 600 metrów kwadratowych.  Wkrótce do oferty galerii dołączy także The House of Cheese.

Zobacz także: Gemini Park Tychy: to będzie pierwsze takie kino na Śląsku

CENTRUM JANKI zostało otwarte w 1999 roku w miejscowości Janki przy ruchliwej trasie na Kraków, Wrocław, Łódź i Katowice. Dzięki stałej rozbudowie oraz modernizacji jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych centrów handlowych w aglomeracji warszawskiej. Obiekt o powierzchni 85 498 m² oferuje odwiedzającym możliwość dokonania zakupów w 170 sklepach. Do głównych najemców Centrum Janki należą: Auchan, Zara, Reserved, C&A, Bershka, CCC, Empik, Go Sport, H&M, Jysk, Mohito, Stradivarius, Kazar, Deichmann, Hebe Zdrowie i Piękno, Douglas, Kakadu, New Yorker, Rossmann, Sephora, Smyk, Leroy Merlin, Media Markt oraz TK MAXX. Na terenie obiektu działa także kino Cinema City oraz 20 lokali gastronomicznych, m.in. restauracja Pizza Hut, a także kawiarnie, takie jak Starbucks czy Costa Coffee. Na odwiedzających czeka parking oferujący 3060 miejsc postojowych. Centrum Janki znalazło się na czwartym miejscu w raporcie „Centra handlowe przyjazne dzieciom” przygotowanym przez firmę doradczą Colliers.

1 KOMENTARZ

Comments are closed.