Firma Sodexo, krajowy lider w dziedzinie kompleksowej obsługi nieruchomości, podpisała kontrakt na obsługę techniczną biurowca Zebra Tower w Warszawie.
Od 1 marca br. Sodexo odpowiada za obsługę techniczną nowoczesnego biurowca Zebra Tower w Warszawie. Nieruchomość ma 16 kondygnacji, a jej całkowita powierzchnia użytkowa to ok. 20 000 m2.
- Dbałość o efektywność operacyjną, to coś, co spoczywa na właścicielach i zarządcach nieruchomości – a tym bardziej w obliczu obecnej sytuacji. My bierzemy na siebie wszystkie kwestie techniczne i tym sposobem pomagamy w zachowaniu ciągłości biznesu, niezaleznie od sytuacji – mówi Norbert Ślusarczyk, Segment Director Corporate Hard FM Poland w Sodexo Polska.
- Osoba powierzająca nam obsługę techniczną ma gwarancję, że jego dostawca działa w oparciu
o globalne rozwiązania – standardy, procedury, najlepsze praktyki. Wyrazistym potwierdzeniem jakości świadczonych przez nas usług jest bogate portfolio biurowców, którym się szczycimy –
O Sodexo
Grupa Sodexo, światowy lider w zakresie usług podnoszących jakość życia, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellon w 1966 roku jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 470 000 pracowników w 67 krajach świata, Sodexo każdego dnia projektuje, zarządza i dostarcza unikalne usługi w zakresie kompleksowej obsługi nieruchomości (Sodexo On-site Services), w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych (Sodexo Benefits and Rewards Services) oraz w zakresie kompleksowych usług osobistych i domowych (Personal and Home Services), obsługując każdego dnia 100 milionów konsumentów na całym świecie. Sodexo zapewnia klientom zintegrowaną ofertę opracowaną na podstawie ponad 50-letniego doświadczenia z uwzględnieniem m.in. usług gastronomicznych, usług recepcji i consierge, usług sprzątania, zarządzania technicznego nieruchomościami, zarządzania miejscem pracy, rozwiązań motywacyjnych dla pracowników, usługi pomocy domowej i opieki nad bliskimi. Sukces i wydajność Sodexo opiera się na niezależności, zrównoważonym modelu biznesowym oraz zdolności do ciągłego rozwoju i zaangażowania pracowników na całym świecie. Firma Sodexo jest notowana na CAC 40, FTSE 4 Good i DJSI.
Więcej informacji na: www.sodexo.com
W Polsce stałe usługi Facility Management (FM) świadczy w 218 obiektach, a wsparcie mobilne udziela 1030 obiektom w całym kraju. Prowadzi 55 restauracji pracowniczych, świadczy usługi cateringowe – w tym: catering klasy premium jako Sodexo Prestige. W portfolio stałych klientów ma wiele ikonicznych brandów z branż m.in.: przemysłowej, FMCG, farmaceutycznej, technologicznej, hotelowej.
Więcej informacji na: www.pl.sodexo.com
Sodexo w liczbach
22 miliardów euro skonsolidowanego przychodu rocznie (stan na: 31 sierpnia 2019 r.) 470 tysięcy pracowników 19. największy pracodawca na świecie 67 krajów 100 milionów obsługiwanych konsumentów dziennie 9,4 miliardów euro kapitalizacji rynkowej (stan na: 8 kwietnia, 2020 r.) |
Sodexo On-site Services w Polsce
2 200 pracowników 130 Klientów biznesowych 55 restauracji 218 obsługiwanych nieruchomości 1 030 obsługiwanych mniejszych jednostek |
Więcej informacji na temat biurowców tutaj.