Colliers sygnatariuszem Karty Różnorodności

0
49
Karta Różnorodności
Monika Rajska-Wolińska, partner zarządzająca Colliers International w Polsce

Colliers International, wiodąca firma doradcza na rynku nieruchomości komercyjnych dołączyła do grona sygnatariuszy Karty Różnorodności w Polsce. Należy do niego już prawie 300 firm, dla których akceptowanie różnorodności jest priorytetem w tworzeniu środowiska pracy. 

Karta Różnorodności to podpisywane przez organizacje zobowiązanie do zapobiegania dyskryminacji w miejscu pracy. Firmy decydują się tym samym działać na rzecz tworzenia i promocji różnorodności. Wyrażają też gotowość do zaangażowania wszystkich pracowników oraz partnerów biznesowych w te działania. Przedsiębiorstwa decydujące się na implementację tego narzędzia działają na rzecz spójności i równości społecznej.

Karta Różnorodności to międzynarodowa inicjatywa wspierana przez Komisję Europejską, realizowana w większości krajów Unii Europejskiej. W Polsce jej koordynatorem jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu, które, współpracując z biznesem, administracją, środowiskiem uniwersyteckim oraz organizacjami pozarządowymi wspiera rozwój odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju w naszym kraju.

– Różnorodność jest wpisana w DNA naszej firmy. Jesteśmy organizacją międzynarodową, która czerpie z bogactwa wielu kultur. Podpisanie Karty Różnorodności jest potwierdzeniem naszej otwartości, nie tylko na płeć, wiek, pochodzenie czy wyznanie, ale przede wszystkim na drugiego człowieka. W Colliers nie oceniamy, ale uczymy się od siebie nawzajem, a we wszystkim co robimy, niezmiennie na pierwszym miejscu stawiamy otwartość – mówi Monika Rajska-Wolińska, partner zarządzająca Colliers International w Polsce.

– Nasze zespoły tworzą nie tylko ludzie z określonymi umiejętnościami i wspólnymi wartościami, ale przede wszystkim różne osobowości. Dzięki temu pracujemy w kreatywnym i otwartym środowisku, a naszym klientom przedstawiamy różnorodne drogi do osiągnięcia celu biznesowego – mówi Joanna Kozarzewska, dyrektor ds. relacji z klientami w Colliers International.

– Colliers poprzez swoje działania od lat wspiera i promuje filozofię różnorodności w ramach zespołów, wiedząc, że jest ona niezbędnym elementem tworzenia rozwijającego, kreatywnego i elastycznego miejsca pracy, odpowiadającego na obecne wyzwania i potrzeby. Różnorodność zdań, opinii, pomysłów i podejścia do zagadnień jest niezbędna do ciągłego rozwoju, uczenia się i tworzenia nowych rozwiązań – dodaje Agata Błaszkiewicz, dyrektor działu HR w Colliers International.

– Koniec –

O Colliers International

Colliers International (NASDAQ, TSX: CIGI) jest wiodącą firmą oferującą najwyższej jakości usługi na rynku nieruchomości oraz zarządzanie inwestycyjne. Działając w 68 krajach, ponad 15 000 specjalistów współpracuje w celu maksymalizacji wartości nieruchomości dla najemców, właścicieli i inwestorów. Przez ponad 25 lat nasz doświadczony zespół liderów, posiadający blisko 40% udziałów firmy, zapewnił naszym akcjonariuszom roczny zwrot z inwestycji w wysokości prawie 20%. Przychody firmy w 2019 roku osiągnęły poziom $3,0 mld ($3,5 mld włączając spółki stowarzyszone). Firma zarządza aktywami o wartości $33 mld. Dowiedz się więcej o tym, w jaki sposób przyspieszamy sukces naszych klientów na corporate.colliers.com, lub śledź nas na Twitterze @Colliers i LinkedInie.

Colliers International w Polsce działa od 1997 roku i posiada biura w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Katowicach, Łodzi i Lublinie, w których łącznie zatrudnia około 300 specjalistów. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards. Wśród otrzymanych przez Colliers wyróżnień znajdują się m.in.: nagroda Outsourcing Star przyznawana firmom nieruchomościowych najprężniej działających w sektorze outsourcingu oraz Gazele Biznesu wręczane najdynamiczniej rozwijającym się firmom w Polsce. Więcej o Colliers International w Polsce na Colliers.pl oraz na naszych kanałach LinkedIn, Instagram, YouTube oraz Facebook.

Więcej publikacji na temat biznesu i informacje z branży nieruchomości