Blisko 8 tysięcy zabawek, artykułów szkolnych, kosmetyków, ubrań i słodyczy powędrowało do wychowanków domów dziecka i świetlic środowiskowych, dzięki akcji „Bądź życzliwy”, zorganizowanej w centrach M1 przez METRO PROPERTIES.
Prezenty dla 200 dzieciaków z dziewięciu polskich miast ufundowali klienci centrów M1. Zbierano je w specjalnie utworzonych strefach podarunków, a każda z osób biorących udział w akcji otrzymała żółty balon z logo „Bądź życzliwy” oraz symboliczny, czekoladowy batonik.
Wśród zgromadzonych prezentów królowały zabawki, piłki do gry, artykuły szkolne, książki, kolorowanki i słodycze. Otrzymały je dzieci mieszkające w domach dziecka czy wspierane przez świetlice środowiskowe w podwarszawskich Markach, Zabrzu, Bytomiu, Łodzi, Czeladzi, Radomiu, Krakowie, Poznaniu oraz Częstochowie. To właśnie mieszkańcy Częstochowy okazali się najbardziej hojni.
– Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że klienci tak ochoczo przyłączyli się do ruchu pod hasłem „Bądź życzliwy”. Okazuje się, że niemal każdy – jeśli tylko ma okazję – to chce i lubi pomagać oraz wspierać innych. Dzięki rozwijanej przez nas od dwóch lat idei, marka M1 jest bliżej lokalnej społeczności, a jej działania dają realne efekty, poprawiając jakość życia tym najbardziej potrzebującym– mówi Urszula Porębska, dyrektor marketingu METRO PROPERTIES.
Akcja została zorganizowana we wszystkich dziewięciu centrach M1 w Polsce, w dniach 2-7 lipca. Pretekstem było „Święto Czekolady”, przypadające w kalendarzu na 7 lipca. To kolejna odsłona akcji „Bądź życzliwy” organizowana przez METRO PROPERTIES, której celem jest propagowanie pozytywnych zachowań wśród klientów i wsparcie dla najbardziej potrzebujących. Pretekstem kolejnych odsłon akcji są zawsze święta, które klienci M1 celebrują w niekonwencjonalny sposób, wspierając innych.





[…] Zobacz także: Blisko 8000 prezentów dla najmłodszych od klientów M1. METRO PROPERTIES podsumow… […]