Home Centra Handlowe Blisko 8000 prezentów dla najmłodszych od klientów M1. METRO PROPERTIES podsumowuje...

Blisko 8000 prezentów dla najmłodszych od klientów M1. METRO PROPERTIES podsumowuje akcję „Bądź życzliwy”

Bądź życzliwy

Blisko 8 tysięcy zabawek, artykułów szkolnych, kosmetyków, ubrań i słodyczy powędrowało do wychowanków domów dziecka i świetlic środowiskowych, dzięki akcji „Bądź życzliwy”, zorganizowanej w centrach M1 przez METRO PROPERTIES.

Prezenty dla 200 dzieciaków z dziewięciu polskich miast ufundowali  klienci centrów M1. Zbierano je w specjalnie utworzonych strefach podarunków, a każda z osób biorących udział w akcji otrzymała żółty balon z logo „Bądź życzliwy” oraz symboliczny, czekoladowy batonik.

Wśród zgromadzonych prezentów królowały zabawki, piłki do gry, artykuły szkolne, książki, kolorowanki i słodycze. Otrzymały je dzieci mieszkające w domach dziecka czy wspierane przez świetlice środowiskowe w podwarszawskich Markach, Zabrzu, Bytomiu, Łodzi, Czeladzi, Radomiu, Krakowie, Poznaniu oraz Częstochowie. To właśnie mieszkańcy Częstochowy okazali się najbardziej hojni.

– Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że klienci tak ochoczo przyłączyli się do ruchu pod hasłem „Bądź życzliwy”. Okazuje się, że niemal każdy – jeśli tylko ma okazję – to chce i lubi pomagać oraz wspierać innych. Dzięki rozwijanej przez nas od dwóch lat idei, marka M1 jest bliżej lokalnej społeczności, a jej działania dają realne efekty, poprawiając jakość życia tym najbardziej potrzebującym– mówi Urszula Porębska, dyrektor marketingu METRO PROPERTIES.

Akcja została zorganizowana we wszystkich dziewięciu centrach M1       w Polsce, w dniach 2-7 lipca. Pretekstem było „Święto Czekolady”, przypadające w kalendarzu na 7 lipca. To kolejna odsłona akcji „Bądź życzliwy” organizowana przez METRO PROPERTIES, której celem jest propagowanie pozytywnych zachowań wśród klientów i wsparcie dla najbardziej potrzebujących. Pretekstem kolejnych odsłon akcji są zawsze święta, które klienci M1 celebrują w niekonwencjonalny sposób, wspierając innych.

Zobacz także: Salon GOMEZ w Forcie Mokotów

1 COMMENT

Comments are closed.