Site icon Real Estate Talks

Hala Koszyki z nowym najemcą – Diptyque

Diptyque

Do grona najemców Hali Koszyki dołączył luksusowy francuski dom perfumeryjny Diptyque. Marka otworzyła salon o powierzchni blisko 50 mkw. zlokalizowany w sąsiedztwie restauracji Warszawski Sen.

Hala Koszyki poszerzyła ofertę o markę z segmentu beauty & fragrance. Nowym najemcą został luksusowy francuski dom perfumeryjny Diptyque. Klienci znajdą tu bogatą kolekcję perfum oraz jakościowych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała. Ofertę dopełnia wybór aromatycznych świec i zapachów do domu, a także piękne i użyteczne przedmioty dekoracyjne.

Miło jest obserwować, jak Koszyki poszerzają swoją propozycję handlowo-usługową o nowe marki. Cieszymy się, że Hala Koszyki została wybrana jako miejsce otwarcia pierwszego w Polsce monobrandowego butiku marki Diptyque. Zawarcie tej umowy  jest wynikiem konsekwentnie realizowanej strategii najmu. Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom atrakcyjnej i zróżnicowanej oferty handlowo-rozrywkowej i gastronomicznej. Dzięki otwarciu wspomnianego butiku bywalcy zyskają dostęp do najwyższej jakości wyrobów perfumeryjnych, produktów do pielęgnacji ciała czy kultowych już świec zapachowych  – Anna Merta, Asset Management & Leasing Director, w Globalworth Poland.

Firma powstała w 1961 roku, ale w początkach swej działalności zajmowała się głównie sprzedażą tkanin, akcesoriów i unikatowych przedmiotów przywożonych z podróży przez trójkę założycieli. Perfumy Diptyque ujrzały światło dzienne siedem lat później i szybko zdobyły uznanie klientów dzięki intrygującym i nowatorskim kompozycjom. Dzisiaj w ofercie Maison znajdują się setki produktów, w których tworzeniu brali udział czołowi francuscy perfumiarze, m.in. Serge Kalouguine czy Olivier Pescheux.
Hala Koszyki została wzniesiona ponad 100 lat temu przy ulicy Koszykowej w Warszawie na terenie ówczesnego folwarku Koszyki. Zaprojektowana w secesyjnym stylu przez architekta Juliusza Dzierżanowskiego, dopiero jesienią 2016 roku wróciła na mapę miasta jako wyjątkowy punkt towarzyski i kulinarny, gdzie można zjeść w kilkunastu restauracjach i barach lub kupić produkty spożywcze do domu. Kompleks obejmuje 16 000 mkw. powierzchni biurowej i 6 500 mkw. powierzchni handlowej. Właścicielem i zarządcą Hali Koszyki jest Globalworth.

 

Zobacz także: Polskie Sieci Elektroenergetyczne otwierają swoje biura w Olivia Centre

Exit mobile version